V nedeljo gledalci TV Slovenija zaman čakali na objavo rezultatov raziskave Vox Populi, ki bi namerila najvišjo priljubljenost Marjana Šarca!

  • Napisal  Nova24TV
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Nikola Damjanić (Foto: STA) Nikola Damjanić (Foto: STA)

V nedeljo so gledalci TV Slovenija in bralci MMC RTV SLO zaman čakali na objavo rezultatov raziskave Vox Populi, ki običajno prikaže zavidljivo priljubljenost premierja Marjana Šarca. Raziskavo je vsak mesec izvajala Ninamedia v lasti Nikole Damjanića, ki je sicer prijatelj Zorana Jankovića in preostale leve elite. V ponedeljek zvečer so nato navedli raziskavo Ninamedie, ki pa je bila opravljena samo za Večer in Dnevnik. V tem primeru se upravičeno vprašamo, ali TV Slovenija na račun plačnikov RTV prispevka pravzaprav izvaja brezplačno reklamo za režimske medije v zasebni lasti tajkunov.

Gledalci TV Slovenije in bralci spletnega portala MMC RTV SLO, katerih delovanje smo državljani prisiljeni plačevati z RTV prispevkom, pa če omenjene medije spremljamo ali ne, so bili v nedeljo zvečer presenečeni, ko niso sporočili rezultatov javnomnenjske raziskave Vox populi, ki bi kot ponavadi pokazala, kako zavidljivo podporo beleži premier Marjan Šarec in njegova stranka LMŠ. Raziskavo Vox Populi je enkrat mesečno za TV Slovenija in Dnevnik izvajala agencija Ninamedia, skupaj s podporo strankam pa so prikazovali tudi lestvico priljubljenosti politikov, na kateri se je sicer le redko znašel kdorkoli iz Slovenske demokratske stranke, ki je največja parlamentarna stranka. V ponedeljek zvečer so nato na TV Slovenija in MMC RTV SLO navajali rezultate raziskave, ki jo je izvedla Ninamedia, a samo za časopisa Večer in Dnevnik. Kot kaže, se je sodelovanje med RTV Slovenija in Ninamedio končalo.

Gre za “srbska posla”, v ozadju naj bi bila tudi Mojca Pašek Šetinc

Kot je že dobro znano, gre pri javnomnenjskih raziskavah na RTV Slovenija za “srbska posla”, poročali smo že, da je bil lastnik agencije Ninamedia Nikola Damjanić, konec leta 2013, na predlog Pozitivne Slovenije Zorana Jankovića, izvoljen v programski svet RTV Slovenija, po čemer so na POP TV odpovedali sodelovanje z Ninamedio, ta pa je kmalu zatem dobila posel s TV Slovenija. Damjanić se je nato umaknil iz lastništva Ninamedie, a kmalu potem, ko ni bil več programski svetnik, se je ponovno pojavil kot lastnik. Pri poslu naj bi imela vlogo tudi režimska novinarka Mojca Pašek Šetinc. Ta je žena premožnega lobista Mileta Šetinca, ki je znan po svojemu nasprotovanju slovenski osamosvojitvi v 90. letih. Gre za sina enega vodilnih članov Centralnega komiteja Zveze komunistov Slovenije Franca Šetinca.

Mojca Pašek Šetinc s svojim možem Miletom Šetincem. (Foto: STA)

RTV Slovenija brezplačno dela reklamo za druge režimske medije v zasebni lasti?

V primeru, da je bila anketa izvedena le za zasebna medija Večer in Dnevnik se lahko vprašamo tudi o motivu objave njihove ankete na medijih RTV Slovenija. Večer in Dnevnik sta namreč v zasebni lasti znanih tajkunov Uroša Hakla in Bojana Petana, poročata pa zelo naklonjeno režimu. RTV Slovenija prav tako pogosto objavlja rezultate javnomnenjskih raziskav, ki jih za Delo v lasti tajkuna Stojana Petriča izvaja agencija Mediana v lasti Janje Božič Marolt, ki ne skriva navdušenja nad Šarcem, opisala ga je celo kot Luko Dončića slovenske politike. Na RTV Slovenija se sicer običajno ne odločijo za objavo rezultatov javnomnenjskih raziskav, ki jih za Nova24TV opravlja agencija Parsifal SC in veljajo za ene najbolj zanesljivih.

 

Več si preberite TUKAJ.

nazaj na vrh