Policija je vedno tu, za ljudi, ko potrebujejo nasvet ali so v stiski Izpostavljeno

Simbolična fotografija/ arhiv Demokracije Simbolična fotografija/ arhiv Demokracije

Policiji so 2. aprila 2020 samoiniciativno vzpostavili posebno kontaktno telefonsko številko in elektronski naslov, da bi z nasveti pomagali ljudem, ki so se v zadnjem obdobju pogosto obračali na nas z vprašanji o novih ukrepih za zajezitev epidemije bolezni covid-19.

Na telefonski številki 01 514 70 01 so vsak dan, tudi ob sobotah in nedeljah, med 7. in 19. uro, odgovarjali na številne telefonske klice, pripravljali pa so tudi odgovore na pisna zaprosila, ki so jih prejemali na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

V času spremenjenih razmer in omejevalnih ukrepov se je vzpostavitev klicnega centra izkazala za pravilno odločitev, saj so do vključno včeraj, 11. aprila 2020, odgovorili skupno na več kot 8300 telefonskih klicev in elektronskih zaprosil.

V klicnem centru je vsak dan sodelovalo v povprečju med 10 in 15 zaposlenih iz Policijske akademije ob pomoči sodelavcev iz Uprave uniformirane policije, ki so ljudem odgovarjali in jim svetovali, kako lahko ravnajo v najrazličnejših situacijah, povezanih z izvajanjem odloka in veljavnimi omejitvami. Vprašanja ljudi so se največkrat nanašala na možne izjeme pri gibanju in prehajanju ter tudi na druge specifične situacije, npr. povezane s tujino, poslovanjem podjetij ipd.

Kljub temu, da Policija pri izvajanju določenih omejevalnih aktivnosti ni nosilec, ampak le nudi asistenco, so ocenili, da je za ljudi pomembno, da za njih vzpostavimo poseben komunikacijski kanal. S tem so jim prisluhnili in pomagali s koristnimi nasveti in informacijami, ki se nanašajo na delo policije. Prejeli so tudi že več zahval od ljudi, katerim smo pomagali v različnih situacijah in stiskah.

Odgovori na najbolj pogosta vprašanja so objavljeni tudi na spletni strani Ministrstva za notranje zadeve.

nazaj na vrh