Tanja Fajon krivdo za poročanje B92 o njenem antisemitizmu zvalila kajpak na Janeza Janšo - a navedb iz članka ni zanikala

  • Napisal  Luka Perš / Nova24tv
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
foto: STA foto: STA

“Socialni demokrati in Tanja Fajon smo bili znova tarče širjenja lažnih novic, tokrat iz tujine. Avtorji so zlorabili celo zgodovinsko vlogo nekdaj svobodnega in neodvisnega medija B92, ki pa so ga ljudje blizu Vučića že davno zlomili. Poskus diskreditacije opozarja na pomen boja za svobodo medijev,” so se odzvali na poročanje srbskega portala B92 in na povzetek članka, ki smo ga objavili v našem mediju. Teren je Socialnim demokratom pripravil že Primož Cirman s portala Necenzurirano, ki se je obregnil ob tvit voditelja Teme dneva Luka Svetina, da je B92 pregovorno liberalni medij. Ker je leta 2018 B92 kupil človek, ki je brat člana Vučićeve stranke, zanje novinarji na tem portalu naenkrat niso več verodostojni in niso več “liberalni”.

 

Socialni demokrati so se preko Twitterja odzvali na poročanje srbskega medija B92 in našega medija. V svojem odgovoru so pojasnjevali, da je po menjavi lastnika pred letom in pol eden največjih srbskih medijev spremenil uredniško usmeritev in začel poročati naklonjeno politiki srbskega predsednika Aleksandra Vučića. Mnogi sledilci so na Twitterju na ta zapis odgovorili kritično, češ, da se je SD obregnil samo ob to, kdo naj bi o tem poročal, ne pa, kaj je poročal.

Spomnimo, očitki na račun Tanje Fajon v medijih B92 in Kurir so zanjo lahko sila neprijetni. Spomnili so jo na nekdanjega lastnika vile v kateri domujejo, Feliksa Moskoviča, ki je bil ubit leta 1944 v Auschwitzu. Med drugim so ostala odprta vprašanja o menjalni pogodbi, s katero so Socialni demokrati postali lastniki vile. Poslali smo jim novinarska vprašanja v zvezi s poročanjem omenjene televizije, namreč ali navedbe B92 držijo. Odgovorili niso na nobeno vprašanje, niti na tisto o prihodkih Tanje Fajon v vlogi evropske poslanke.

Zanimalo nas je tudi, ali je Tanja Fajon res prestopila v stranko SD leta 2009 kot neodvisna novinarka, ki je prej poročala “objektivno”, B92 ji je namreč nalil čistega vina s komentarjem, da je iz Bruslja širila “antijanša propagando”. Predsednica Socialnih demokratov molči tudi glede zaposlitve njenega takratnega moža, Nemca Veita Ulricha, na RTV Slovenija. Mož namreč ni izpolnjeval zahteve o znanju slovenskega jezika, a so ga kljub temu zaposlili. V povezavi s tem nas je zanimalo, ali je bil zaposlen redno ali honorarno. Vprašali smo tudi, ali je še vedno zaposlen na RTV Slovenija.

Je Tanja Fajon pomagala urediti službo mastno plačano službo Petri Petan, hčerki vplivnega poslovneža tranzicijske levice?
Tanja Fajon se v slovenski javnosti zelo rada predstavlja kot vplivna politična osebnost v Stranki evropskih socialistov (PES). B92 je trdil, da Tanje Fajon ni med devetimi podpredsedniki stranke in petnajstimi koordinatorji. Ker je zelo pomembno, da imamo Slovenci na vplivnih položajih svoje ljudi, smo vprašali tudi, ali je s tem izgubila svojo politično moč na evropskem parketu.

V preteklosti je v slovenski javnosti odmevalo kritično sporočilo evropskega komisarja za gospodarstvo Paola Gentilonija. Zagrabili so ga domala vsi dominantni mediji v rokah levih struj in uprizorili še en hujskaški napad na sedanjo vlado. Izkazalo pa se je, da eno ključnih vlog v kabinetu evropskega komisarja za gospodarstvo opravlja Petra Petan, hčerka Bojana Petana, lastnika levega časopisa Dnevnik in vplivnega gospodarstvenika tranzicijske levice. Službo hčerki Bojana Petana naj bi po zagotovilih B92 uredila prav evropska poslanka Tanja Fajon, s katero je Petra Petan v odličnih odnosih. Žal je odgovor tudi na to vprašanje ostal neodgovorjen.

Vodja stikov z javnostmi pri SD Denis Sarkič laže, da se v našem mediju še vedno nismo opravičili za napako, čeprav smo v resnici se – še isti dan
Danes zjutraj smo na PR službo Socialnih demokratov nalovili vsa vprašanja, v upanju, da bodo kot resna etablirana stranka v slovenskem političnem prostoru nanje tudi profesionalno odgovorili. Ker iz njihove strani ni bilo odziva, je avtor tega članka poklical glavnega predstavnika za stike z javnostmi v stranki SD Denisa Sarkića. Sarkić je zatrdil, da z našim medijem ne mislijo sodelovati, dajati izjav ali odgovarjati na vprašanja preko elektronske pošte. Vzrok za takšno držo naj bi bil netočen in nepremišljen članek iz naše strani, dne 21.maja 2019, v času predvolilne kampanje za evropske volitve v letu 2019. Takrat je dnevni urednik objavil fotografijo poslancev SD tekom kampanje, ki so stali ob cesti z napisi, ni pa opazil, da je šlo za fotomontažo. Zgolj po nekaj minutah je Nova24TV članek umaknila in še isti dan objavila opravičilo z naslovom Pojasnilo prizadetim v SD.

Več si lahko preberete TUKAJ.

nazaj na vrh
Piškotki

Piškotke uporabljamo za prilagoditev vsebin in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analizo našega prometa. Poleg tega analiziramo informacije o vaši uporabi našega spletnega mesta in s tem zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo.