Takole lastnica Mediane Janja Božič Marolt s pomočjo poslovanja z RTV Slovenija služi na račun davkoplačevalcev

  • Napisal  Luka Perš / Nova24tv
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
foto: STA foto: STA

Razkrivamo novo dolgoletno zapravljanje RTV Slovenija na račun slovenskih davkoplačevalcev. Slovenska podružnica mednarodne korporacije AGB Nielsen je po podatkih Erarja prejela več kot devet milijonov sredstev iz RTV Slovenija. Po pregledu letnih poročil pa predstavlja zaslužek iz RTV Slovenija med 40 in 50 odstotki vsega prometa, ki ga opravi AGB Nielsen v Sloveniiji. Med raziskovanjem lastništva slovenske podružnice AGB Nielsen pa smo še ugotovili, da je avtoriteta na področju merjenja javnega mnenja in lastnica Mediane, Janja Božič Marolt že od leta 1998 enaindvajsetodstotna lastnica slovenske podružnice.

 

Njeno vlogo je na omrežju Twitter razkril dolgoletni poznavalec slovenskega političnega in medijskega prostora Božidar Novak. Janja Božič, ki ustvarja javno mnenje in ki je Šarca poimenovala Luka Dončič slovenske politike, je prejela od javne RTV devet milijonov evrov!”, je komentiral razkritje Novak. Vprašanja smo poslali tako Maroltovi kot na RTV Slovenija, a njihove odgovore še pričakujemo.

Nielsen je globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov. Znani so po svoji telemetričnih napravah v televizijskih sprejemnikih, s katerimi merijo gledanost posameznih televizijskih postaj. S tem pa so tudi pomemben faktor za podjetja, ki zapolnjujejo slovenski oglaševalski prostor v Sloveniji.

AGB Nielsen pokasiral več kot devet milijonov evrov od RTV Slovenija, od tega vsak mesec od 42 do 94 tisoč evrov

Javni podatki dokazujejo, da lastništvo slovenske podružnice sestavljajo z oseminpetdesetim lastniškim deležem AGB Nielsna , z 21 odstotki podjetje GFK Slovenija v stoodstotni avstrijski lasti GFK Austria GMBH ter z enakim lastniškim deležem znana merilka javnega mnenja v Sloveniji, lastnica Mediane Janja Božič Marolt.

Več si lahko preberete TUKAJ.

nazaj na vrh
Piškotki

Piškotke uporabljamo za prilagoditev vsebin in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analizo našega prometa. Poleg tega analiziramo informacije o vaši uporabi našega spletnega mesta in s tem zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo.