STA po poti politkomisarjev iz RTVS: na kratko povzema »nepristransko« poročilo o tem, kako je Janševa vlada epidemijo covid19 zlorabila za krčenje svoboščin, ne omenja pa, da so to poročilo spisale od Sorosa financirane organizacije

  • Napisal  G.B.
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
foto: Wikipedia foto: Wikipedia

»Poročilo: Slovenija med članicami EU, ki so v pandemiji najbolj nesorazmerno omejile svoboščine«. Tako je državna Slovenska tiskovna agencija (STA) povzela poročilo dveh globalnih levičarskih organizacij Greenpeace in Civil Liberties Union for Europe. Obe tudi izpostavljata, da je slovenska vlada boj proti pandemiji uporabila kot izgovor za omejevanje kritikov oblasti, še poroča STA.

Bilo bi smešno, če ne bi bilo tudi tragično. Ni toliko problem, če dve levičarski organizaciji, ki se financirata iz Sorosovih »finančnih virov« pod blagovno znamko »odprte družbe«. To smo pač lahko tudi pričakovali. Veliko večji problem je v tem, da je v naslovu novice, ki se je pojavila na spletni strani STA, povsem zabrisano bistvo poročilo: da gre namreč za mnenje dveh levičarskih nevladnih organizacij, ki podatke o dogajanju v Sloveniji črpajo od sorodnih organizacij pri nas in seveda tudi od političnih strank tranzicijske levice. Seveda nato mnogi mediji poročilo STA povzemajo takšno, kot je bilo objavljeno.

V sicer zelo kratki novici STA navaja,  da »poročilo ugotavlja, da so med pandemijo vlade več članic unije nesorazmerno omejile svoboščine. Več kot polovica jih ni zaščitila pravice do mirnega združevanja«.

V Sloveniji je vlada močno omejila svobodo zbiranja, ob tem pa tudi spodbujala uporabo digitalne tehnologije za sledenje protestnikom. Napadala je tudi svobodo medijev, omejila dostop do informacij ter uporabila hitre postopke, da je znižala okoljske standarde, navaja poročilo.

Sodeč po teh pavšalnih obtožbah, ki jih povzema STA, bi morale biti razmere v Sloveniji sedaj (ne pa denimo pred letom dni) močno podobne tistim v Belorusiji. Ni sicer znano, kaj natančneje piše v poročilu, a očitno ne omenjajo dejstva, da so se protesti proti Janševi vladi začeli, še preden je bila sploh izvoljena. Petkovi protesti t. i. politkolesarjev dejansko nikoli niso bili preprečeni, čeprav noben od teh shodov ni bil prijavljen. Prav tako udeleženci niso upoštevali ukrepov za preprečevanje širjenja covid19. Očitno se v organizacijah Greenpeace in Civil Liberties Union for Europe obnašajo, kot da virus ne obstaja in da si je vse to vlada izmislila zato, da bi uvedla totalitarno ureditev. Jasno, saj ne gre za neke neodvisne nadzorne institucije, pač pa za organizacije, ki živijo od Sorosovega denarja – financira jih namreč Fundacija za odprto družbo.

Seveda je jasno, da tudi STA ubira podobno pot kot javni zavod RTV Slovenija. Julija letos je STA objavila sporočilo, da člani njenega uredništva »z zaskrbljenostjo in začudenjem spremljajo vladne predloge sprememb več zakonov s področja medijev, ki po njihovi oceni kažejo na namero aktualne vlade po uveljavljanju političnih interesov na področju, kjer ti nimajo kaj iskati. Ocenjujejo tudi, da gre za velik korak nazaj v zagotavljanju avtonomije in neodvisnosti STA.« Ob tem se tudi hvali s svojimi dosežki, kar zelo spominja na ravnanje nekaterih najbolj zagrizenih politkomisarjev v RTVS. Skratka, ko je treba braniti svoje pozicije, se oprijemajo propagande. Ob tem naj spomnimo, da agencijo že od leta 2009 dalje kot direktor vodi Bojan Veselinovič, sicer podpisnik razvpite peticije proti cenzuri, neformalno imenovane »Klub 571«. Veselinovič je odgovoren tudi za mobing, ki je na koncu v grob spravil legendarnega novinarja Boruta Meška.

nazaj na vrh
Piškotki

Piškotke uporabljamo za prilagoditev vsebin in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analizo našega prometa. Poleg tega analiziramo informacije o vaši uporabi našega spletnega mesta in s tem zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo.