V Genovi našteli že več kot 40 žrtev zrušenja viadukta

V Genovi našteli že več kot 40 žrtev zrušenja viadukta (foto: epa) V Genovi našteli že več kot 40 žrtev zrušenja viadukta (foto: epa)

Reševalci v Genovi so našli že 42 smrtnih žrtev torkovega zrušenja viadukta, je sporočil državni tožilec Francesco Cozzi. Ranjenih je 16 ljudi, od tega jih je 12 v kritičnem stanju. Iskanje med ruševinami pa se nadaljuje in število mrtvih bi se utegnilo še povišati, je opozoril tožilec.

"Ta trenutek vemo za 42 mrtvih, med njimi treh mladoletnikov," je za italijansko televizijo RAI povedal Cozzi. Notranji minister Matteo Salvini je pred tem povedal, da so med mrtvimi tudi trije otroci, stari 8, 12 in 13 let.

V ruševinah viadukta okoli 240 reševalcev in gasilcev s pomočjo lavinskih psov še naprej išče morebitne preživele, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Vzrok nesreče viadukta na avtocesti A10, ki povezuje italijansko riviero in jug Francije in ki se je v torek zrušil približno 40 metrov globoko na naseljeno območje, še vedno ni znan. Strokovnjaki menijo, da je bil most, ki je bil zgrajen v 60. letih 20. stoletja, že v začetku slabo zasnovan, poleg tega pa da je bil verjetno tudi že dotrajan in slabo vzdrževan.

A upravljavec avtoceste in tudi viadukta Autostrade per l'Italija zatrjuje, da so izvajali redna preverjanja strukturne trdnosti viadukta in da so testiranja dajala dobre rezultate. Preverjanje so izvajali na podlagi programa, ki je bil usklajen tudi z ministrstvom za promet, so sporočili iz podjetja.

S tem so se odzvali na zahteve ministra za promet Danila Toninellija, da bi moralo celotno vodstvo enega največjih upravljavcev italijanskih avtocest odstopiti. Napovedal je tudi, da bodo podjetju odvzeli koncesijo za upravljanje italijanskih avtocest in izdali kazen v višini do 150 milijonov evrov.

Notranji minister Matteo Salvini je sicer odgovornost za nesrečo pripisal tudi Evropski uniji in zahtevam po proračunskih omejitvah. Napovedal je prenovo infrastrukture in da pri zagotavljanju varnosti ne bodo gledali na stroške, predvsem pa ne na evropske omejitve glede proračunske porabe.

Stroški za varnost na cestah, pri delu in v šolah, "na katerih se vseskozi rušijo strehe", ne morejo biti odvisni o privolitve EU, je poudaril vodja Lige.

nazaj na vrh