Na Hrvaškem letos manj turistov, kot običajno - to pa zaradi prevelikega dviga cen. Na Punatu prodajajo "naravni hlad" Izpostavljeno

  • Napisal  vir. nova24tv.si
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Hrvaška obala je postala predraga za povprečne turiste Hrvaška obala je postala predraga za povprečne turiste

Potem ko so se Hrvati končno sprijaznili, da jim letošnja poletna turistična sezona ne bo prinesla takšnih bajnih zaslužkov kot v preteklih letih, saj je gostov v večini najbolj priljubljenih morskih letovišč za skoraj polovico manj, za polovico pa so upadle tudi nočitve, se zdaj naši južni sosedi ukvarjajo z vprašanjem, kaj je povzročilo množično selitev turistov z “lepe naše” hrvaške obale na bolj oddaljene destinacije, kot so Grčija, Egipt in Turčija. Če so nekateri mediji včeraj poročali, da je glavni razlog premajhna kapaciteta hotelskih sob, pa so zdaj nekateri hrvaški novinarji izbrskali cenike gostinskih storitev v različnih krajih po Dalmaciji – in prišli do zaključka, da so verjetno krive previsoke cene in enaka (ali slabša) ponudba kot v preteklosti. Denimo, ena izmed restavracij na otoku Hvaru, Gariful, ponuja zajtrk z müsli kosmiči za 120 kun (približno 17 evrov), toast za enako ceno, za jajca pa gosti plačajo celo 26 evrov. A to ni še nič v primerjavi s tem, kaj so si privoščili lastniki kampa Maslinik v Punatu na Krku, kjer odraslim osebam, ki si sposodijo ležalnik, za dodatnih 15 kun ponujajo mesto v senci. Otroci lahko v senci ležijo z velikodušnim popustom, in to samo za 10 kun.

 

Novico o nenavadnih storitvah v hrvaškem kampu na Krku so povzeli praktično vsi veliki hrvaški mediji, potem ko so se fotografije cenika razširile na socialnem omrežju Facebook, kjer jih je delila tudi znana novinarka Vesna Kljajić. “Morda je to razlog, da nekateri turisti na Hrvaško pridejo trikrat. Prvič, zadnjih in nikoli več,” je pripisala k svoji objavi.

Objava je na Facebooku sprožila burno razpravo in salve smeha med privoščljivimi uporabniki Facebooka iz drugih držav, tudi iz Slovenije, veliko mero humorja pa so ohranili tudi nekateri hrvaški uporabniki. “Turisti, pridite! Mi na Hrvaškem prodajamo hlad, naravni hlad,” je zapisal eden izmed njih, medtem ko je drugega zanimalo, če se na Krku hlad prodaja po kvadratnih metrih. Lastnik kampa se je sicer potrudil in cenik pripravil tudi v angleškem in nemškem jeziku: “Place in shadow” za Angleže in “Plaz im Schatten” za nemške turiste. Tudi to ni ostalo neopaženo med komentatorji na Fecebooku. Eden je odobraval inovativnost lastnika kampa z besedami: “Kakšen car! Če lahko politiki ves čas prodajajo meglo, potem se lahko proda tudi senco!”

Hrvaška prodaja hlad, naravni hlad, so hudomušni uporabniki na Facebooku. (Foto: FB)

Zajtrk s kosmiči za 130 kun, se zgražajo na Indexu. (Foto: Index)

Koliko stane vdihavanje zraka z aromo mediteranskega bora?
Morda bi lahko inovativen cenik lastniku kampa celo naredil uslugo, saj se, po odzivih na Facebooku sodeč, nekateri bralci zanimajo še za dodatne storitve. “Koliko se plača dihanje zraka v tem hladu in koliko stane dihanje zraka z aromo mediteranskega bora,” je bil eden izmed najbolj zabavnih sarkastičnih komentarjev, ki smo jih še lahko prebrali.

No, da ni vse tako črno, pa pričajo komentarji nekaterih drugih uporabnikov, ki so lastniku kampa stopili v bran z besedami, da gre za privatno zemljišče, ki ga je bilo potrebno urediti, kar tudi stane, in da si lahko kopalci mesto v senci tako ali tako najdejo pod katerimkoli borovcem na javni plaži.

L. S.

nazaj na vrh