Združevanje Dnevnika in Večera: Med Stepišnikovimi novinarji že prve žrtve

  • Napisal  Škandal24
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
(Foto: Škandal24) (Foto: Škandal24)

Padec prodanih naklad, zaradi česar naj bi se medijski hiši Dnevnik in Večer združili, naj bi s seboj prinesel tudi odpuščanja novinarjev. Novinarji v uredništvu Večera, katerega odgovorni urednik je Matija Stepišnik, slabe poslovne rezultate že čutijo na svoji koži. Povedali so nam, da so jim že nižali plače, nekaterim celo za 20 odstotkov.

In medtem ko so prve žrtve slabega poslovanja navadni novinarji, se lastnik Večera Uroš Hakl še vedno lepo debeli in uživa v razkošju. Njegova družina si je pred dvema letoma za 307 tisoč evrov omislila vikend v Triglavskem narodnem parku, poglejte ga na povezavi. To ni edina nepremičnina Haklovih za užitek, imajo še eno na hrvaškem otoku Krk. Sosedje pripovedujejo, da so jo pred leti kupili “na keš".

Lažna skromnost
Lastnik Dnevnika je tajkun Bojan Petan, ki je moral zaradi spornega lastninjenja Term Čatež pred sodnika, s skupino DZS pa je ustvaril založniško-medijsko-turistični imperij, ki obvladuje deleže v precej pomembnih slovenskih podjetjih, kot so Terme Čatež, Marina Portorož ter časopis Dnevnik in podjetje Delo prodaja. Ko je letos marca pričal pred parlamentarnimi preiskovalci, ki so ugotavljali vzroke in odgovornost za bančno luknjo, je javnost izvedela, da na dan zasluži kar 1861 evrov neto. “Vodenje štirih firm s tisoč pritiski” po besedah Petana prinese tudi to, da se človek praktično odpove družinskemu življenju. Kar je nekoliko privlečeno za lase, saj tudi žena Petana Ada de Costa Petan sedi v nadzornih svetih njegovih firm, tako da z okrnjenim družinskim življenjem najbrž ni toliko težav. Petan se menda rad druži tudi z mladimi kolegicami.

Podobno kot odgovorni urednik Dnevnika Darijan Košir, ki se je v času, ko je bil direktor vladnega urada za komuniciranje, toliko družil s sodelavkami, da je druženje (šušljalo se je, da v motelu na obrobju Ljubljane) obrodilo tudi sadove. (Bivšo) ženo in družino pa je zmenjal za sodelavko.

Škandal24

nazaj na vrh