“Strokovnjak za medije” Milosavljević bi davkoplačevalcem obesil še prisilno subvencioniranje medijev v višini 20 milijonov evrov – a le za režimska propagandna trobila! Izpostavljeno

  • Napisal  vir: nova24tv.si
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Marko Milosavljević, foto: STA Marko Milosavljević, foto: STA

V zadnji številki Mladine se je profesor z režimske FDV Marko Milosavljević zavzel za to, da bi davkoplačevalce še dodatno obremenili s prisilnim subvencioniranjem medijev, in to kar v višini 20 milijonov evrov letno – in to bi bilo omejeno le na režimska propagandna trobila, do vlade kritični mediji pa subvencij ne bi bili deležni. Pri tem ni omenil, da smo davkoplačevalci že tako prisiljeni financirati RTV Slovenija v višini 153 evrov na gospodinjstvo letno, prav tako pa so vsi uporabniki IPTV ali kabelskega priključka dodatno prisiljeni financirati še programe Pro Plusa, pa čeprav jih ne gledajo. V članku še spomnimo, kako je pri predmetu na FDV, katerega nosilec je prav Milosavljević, gostoval kar skrajnež Domen Savič, in to le dva dni po grozeči vojni napovedi Milana Kučana na Ilovi Gori.

 

Profesor z režimske Fakultete za družbene vede Marko Milosavljević je med drugim v intervjuju izrazil podporo nadaljnjemu prisilnemu subvencioniranju režimske propagande s strani davkoplačevalcev: “Na ravni predsednika vlade bi morala biti sprejeta odločitev, da se pomoč medijem na leto poveča na vsaj 20 milijonov evrov, kar je še vedno razmeroma nizka številka v primerjavi s pomočmi, ki so jih deležni mediji v drugih primerljivih državah.” Tukaj je priročno pozabil postreči s kakšnim praktičnim primerom. Priročno seveda pozabi omeniti tudi že tako obsežno prisilno financiranje nekaterih medijev, ki ga moramo trpeti davkoplačevalci. Najvidnejši primer tega je RTV Slovenija, ki jo moramo financirati s prisilnim RTV-prispevkom v višini 153 evrov letno na gospodinjstvo, pa čeprav mnogi programa sploh ne gledajo, po vsej verjetnosti pa večina ne bi koristila storitev tega zavoda, če bi bilo plačilo RTV-prispevka prostovoljno.

Fakulteta za družbene vede (Foto: Nova24TV)

Še en pomenljiv primer je Pro Plus, ki je leta 2017 od kabelskih in IPTV operaterjev izsilil, da njihove programe POP TV, Kanal A, OTO, Brio in Kino vključijo tudi v najosnovnejše programske sheme in za vsakega uporabnika odvajajo uporabnino 3 evre mesečno. Pri tem operaterji niso imeli možnosti, da bi programe Pro Plusa ponudili kot opcijski paket, uporabnik pa tako ne more uporabljati kabelske ali internetne TV, ne da bi plačeval programe Pro Plusa. Podjetje, za katerega je že kazalo, da mu ni več rešitve, je še leta 2016 zabeležilo 4.493.477 evrov izgube, že leta 2017 pa je izboljšalo rezultat na 4.063.896 evrov dobička. V primeru, da bi šlo za zlorabo prevladujočega položaja na trgu s strani te družbe in pristojni organi ne bi ukrepali, bi bil tudi to eden izmed prisilnih načinov financiranja režimskih medijev.

Mekina Nova24TV, Demokracijo in Škandal24 obtoži sovražnega govora, Milosavljević pa jih označi kot strankarska glasila

A že takoj Borut Mekina opozori na možnost, da bi iz takšnega posebnega sklada pomoč dobili tudi nekateri mediji, ki so kritični do dela vlade, kot so Nova24TV, Demokracija ali Škandal24. Pri tem še izpostavi, da bi bila to subvencija spodbujanja sovražnega govora, kar je naravnost nezaslišano, še posebej, če pomislimo na obtožbe in laži, s katerimi se Mladina loteva svojih ideoloških nasprotnikov. Če je s terminom “sovražni govor” mislil na kritično poročanje o delu vlade, pa mu seveda ne moremo oporekati. A kot je pričakovati od profesorja z režimske FDV, je njegova ideja o skladu, vrednem 20 milijonov evrov, zasnovana tako, da bi subvencionirali le režimu naklonjene medije. To je pojasnil z argumentom, da naj bi bili ti mediji v prevladujoči lasti političnih strank. Milosavljević je tukaj zavajal, njegove navedbe ne bi mogle biti dlje od resnice.

Foto: Združenje borcev za vrednote NOB Grosuplje

V podjetju Nova obzorja d.o.o., ki izdaja revijo ter spletni portal Demokracija in spletni portal Škandal24, ima Slovenska demokratska stranka le manjšinski lastniški delež, in sicer 30,16 odstotka. 4-odstotni delež ima Dejan Kaloh, večinski delež v višini 65,84 odstotka pa ima podjetje R-POST-R založništvo d.o.o. v lasti zasebnega vlagatelja z Madžarske. Prav tako v podjetju NovaTV24.si, informativna televizija, d.d., Slovenska demokratska stranka nima deleža, med večjimi lastniki so zasebna podjetja z Madžarske Ripost Media KFT, Ridikül Magazin KFT in Modern Media Group KFT ter številne posamezne fizične osebe. Delnice NTV24.si d.d. so bile sicer ponujene javno in z vso pravico bi tudi Milosavljević vložil v ta medij. Pri tem ni bilo govora o režimskem časopisu Delo v lasti Stojana Petriča, ki je tipičen primer režimskega časopisa, Petrič je namreč ustanovni član Foruma 21 Milana Kučana, ki je v javnosti že znan kot krovna organizacija slovenske globoke države.

Milosavljević račun davkoplačevalcev doslej že pomagal pri oviranju do vlade kritičnih medijev

Ne le, da se zloglasni Milosavljević odkrito zavzema za prisilno subvencioniranje propagandnih režimskih medijev s strani davkoplačevalcev, česar zaradi pretveze o “povezanosti s strankami” do vlade kritični mediji ne bi bili deležni, pred le nekaj meseci je tudi aktivno pomagal pri poskusu uničenja medijev iz slednje skupine v okviru akcije skrajneža Domna Saviča. Ta je namreč 18. oktobra lansko leto ob 18. uri v predavalnici 13 izvedel predavanje “o medijskem aktivizmu, odgovornosti, vlogi posameznika!”. Da bi takšnega skrajneža, ki je znan tudi po svojih vulgarnih žaljivkah, res povabili na državno fakulteto, smo sprva močno dvomili, a pozneje nas je kontaktirala zgrožena študentka in povedala, da je Savič takrat res strašil po hodnikih FDV in očitno izpeljal urjenje bodočih borcev proti svobodi govora.

Domen Savič (Foto: Facebook)

Seveda je to počel na račun davkoplačevalcev, gostoval pa je kar pri predavatelju Blažu Petkoviču – prisiljeni so ga bili poslušati študenti drugega letnika novinarstva pri predmetu Novinarsko sporočanje I. Petkovič sicer dela še za režimsko trobilo Večer v lasti rdečega tajkuna Hakla, kjer svoje kolumne redno objavlja Svetlana Slapšak, svoje mesto pa redno najde tudi Milosavljević. A Milosavljević je tudi nosilec omenjenega predmeta in tako v okviru režimske FDV Petkoviču neposredno nadrejeni. Dva dni pred “predavanjem” je zadnji šef Centralnega komiteja ZKS Kučan v svojem grozečem govoru na Ilovi Gori napovedal vojno proti svobodi govora, pri tem pa je k sodelovanju pozval tudi državne institucije, tako da je po vsej verjetnosti šlo za zelo hiter odziv režimske FDV na njegove pozive in so tako že organizirali prvo urjenje borcev v njegovi vojni proti svobodi govora!

J. Ž.

nazaj na vrh