Direktor Term Vivat odgovarja na vprašanja Demokracije: Strategija slovenskega turizma so Arabci Izpostavljeno

V termah Vivat ciljajo na arabske goste, očitno je podobno tudi drugod po Sloveniji. (vir: splet) V termah Vivat ciljajo na arabske goste, očitno je podobno tudi drugod po Sloveniji. (vir: splet)

Na naša vprašanja, ki smo jih minuli konec tedna poslali vodstvu Term Vivat iz Moravskih Toplic v zvezi s kopanjem t. i. »rjuharic« ter odziva term na pritožbe kopalcev, je odgovoril direktor term Metod Grah. Njegove odgovore objavljamo v nadaljevanju.

 

Ali je v vaših bazenih dovoljeno kopanje v oblačilih (razen kopalk)?

»Terme Vivat zaradi spoštovanja različne kulture kopanja tako gostov iz tujine kot domačih gostov imamo zgrajene bazene na način, da lahko zagotovimo ločeno kopanje in ne dovoljujemo kopanja v oblačilih, ampak izključno v kopalkah. V zadnjih petih letih smo v Termah Vivat iz arabskih trgov imeli malo gostov, in sicer dve družini, ki se kopajo v ločenih bazenih. V tem primeru je gostja po pomotoma zašla v drugi bazenski kompleks, kjer jo je ena od naših kopalcev posnela in dala na Facebook. Gospo smo obvestili o neprimernem fotografiranju in jo pozvali, da sliko umakne iz Facebooka in se opraviči gostom, kar je tudi naredila, saj se je gostom opravičila tako v angleškem in arabskem jeziku in družina je opravičilo sprejela in s tem je zadeva za nas končana.

Terme Vivat smo poznane po urejenosti, čistoči in zagotavljanju najvišjih higienskih standardov kopalnih voda, kar dokazujejo tudi analize kopalnih voda, ki jih izvaja NLZOH (nacionalni laboratorij za okolje in hrano), v katerih v zadnjih letih dosegamo 100 % skladnosti, kot jih določuje pravilnik o minimalnih higienskih in drugih zahtevah kopalne vode.

Opozoril bi tudi, da je strategija Slovenskega turizma, ki je bila opredeljena pred leti, da so tudi trgi bogatih zalivskih držav eni izmed ključnih trgov in zato se je Slovenski turizem večkrat predstavljal na workshopih v Združenih Arabskih Emiratih in eden od takih workshopov je planiran tudi v naslednjem letu in gosti iz teh trgov so prisotni tudi v ostalih Slovenskih termah in hotelih.«

Ali drži, da je vaša uslužbenka eno od vaših strank označila za nestrpno do drugačnih, ker je odpovedala rezervacijo za vaš aranžma?

»Ena od strank je zaradi te objave dala odpoved aranžmaja in pri tem postopamo v skladu z našimi splošnimi pogoji ne glede zaradi česa je stranka stornirala rezervacijo.«

Opomba uredništva: Fotografije bralke smo objavili TUKAJ, burne odzive na družabnih omrežjih pa TUKAJ.

 

nazaj na vrh