Tudi to se zgodi: britanski časnik se je zaradi "napačnih" izjav opravičil prvi dami ZDA

  • Napisal  STA, G. B.
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Melania Trump, Slovenka in prva dama ZDA (foto: Marc Nozell / Wikipedia) Melania Trump, Slovenka in prva dama ZDA (foto: Marc Nozell / Wikipedia)

Britanski časnik The Daily Telegraph se je danes ameriški prvi dami Melanii Trump "iskreno" opravičil zaradi "številnih napačnih izjav" v prispevku, objavljenem pretekli teden. Plačali ji bodo "omembe vredno odškodnino" in sodne stroške.

 

V članku z naslovom The Mystery of Melania oziroma Skrivnost Malenie so bile številne napačne trditve, so zapisali v opravičilu. Trdili so, da je imela v svoji manekenski karieri težave, preden je spoznala soproga Donalda Trumpa. V opravičilu pa so zapisali, da sprejemajo trditev, da je bila uspešna že pred tem, navaja britanski BBC.

V članku so napačno trdili tudi, da so se njeni starši in sestra leta 2005 preselili v New York, da bi živeli v stavbah v Trumpovi lasti. Njen oče pa nima "strašljivega pristopa", kot so trdili.

nazaj na vrh