Spletne naročnine ohranjajo dobičkonosnost časnika The New York Times

  • Napisal  Demokracija
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
The New York Times The New York Times Bryan Ledgard/Wikimedia Commons; CC BY-SA 2.0

Časnik The New York Times je sporočil, da je bilo v minulem četrtletju na spletno izdajo naročenih tri milijone naročnikov. Spletna naročnina tako v zahtevnih časih za novičarske medije ohranja dobičkonosnost časnika, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

V tretjem četrtletju je The New York Times zabeležil 203.000 novih spletnih naročnikov. Časnik zdaj približno dve tretjini prihodkov ustvari s spletnimi naročninami, s čimer nadomešča izpad iz naslova oglaševanja in tiskanih izdaj.

The Times je v zadnjem trimesečju ustvaril 24,9 milijona dolarjev čistega dobička, medtem ko je lani v tem obdobju zaslužek znašal 36 milijonov evrov. Prihodki so se povečali za osem odstotkov na 417 milijonov dolarjev.

Prihodki iz naslova oglaševanja so se v tretjem četrtletju v medletni primerjavi povečali za sedem odstotkov. Toda v prvih devetih mesecih skupaj so se ti prihodki znižali za 2,5 odstotka, podjetje pa za zadnje letošnje četrtletje napoveduje prihodke na ravni primerljivih lanskih.

nazaj na vrh