Predstavnik Generacije identitete Matej Hrustek v intervjuju za Demokracijo: Zagovarjamo evropsko tradicijo, kulturo, tradicionalno družino, domoljubje!

  • Napisal  Bogdan Sajovic
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Eden prvih članov slovenske Generacije identitete je 32-letni poklicni gasilec Matej Hrustek Eden prvih članov slovenske Generacije identitete je 32-letni poklicni gasilec Matej Hrustek Generacija identitete

V sodelovanju z Založbo Nova obzorja je prejšnji teden Generacija identitete izdala brošuro »Manifest za domovino«. Manifest je doživel velik uspeh pri bralstvu, saj so praktično vsi izvodi prodani že v prednaročilu in je založba zaradi velikega povpraševanja že pripravila ponatis. Eden prvih članov slovenske Generacije identitete je 32-letni poklicni gasilec Matej Hrustek.

 

Ste eden prvih članov gibanja. Kaj vas je pripeljalo vanj?

Večinoma sem bil podobnega mišljenja, še preden sem se seznanil z gibanjem Generacija Identitete. Opazil sem, da našo družbo, naše evropske tradicije in vrednote, našo kulturo vse bolj razkraja kulturni marksizem. Mnenja sem, da vse te »progresivne« ideje, ki jih uvajajo globalistične levo liberalne elite − LGBT, multikulturalizem, »kultura« drog − nepopravljivo uničujejo našo družbo. V gibanju GI sem srečal ljudi, ki mislijo enako kot jaz, zato sem se jim pridružil. K moji odločiti je veliko pripomogel tudi migrantski val leta 2015.

Ta val vam je torej dokončno odprl oči?

Kolegi gasilci, ki so logistično pomagali pri sprejemanju tega vala migrantov, so mi povedali, da mediji lažejo in zavajajo. Da ne gre za uboge begunce, pač pa v veliki večini za mlade migrante, ki s svojim obnašanjem kažejo, da se nimajo niti najmanjšega namena integrirati v našo družbo; da predvsem zahtevajo ugodnosti in postanejo hitro nasilni, če se njihovim zahtevam pri priči ne ugodi. Kolegi gasilci so tudi dejali, da ne gre za »izgubljene« nesrečnike, pač pa je za temi migracijami očitno zelo dobra organizacija.

»Velika zamenjava«, se pravi načrtovano priseljevanje, katerega namen je uničenje evropske kulturne identitete?

Ja, zagotovo. Poglejte posnetke iz velikih mest na Zahodu − v Franciji, Nemčiji, Veliki Britaniji, na Švedskem. Povsod je isto. Sicer pa imam informacije sorodnice na Švedskem. Ta se je popolnoma vključila v švedsko družbo, bila po prepričanju liberalka, če ne že levičarka. Zdaj pa je vse bolj razočarana, saj pravi, da je v švedskih mestih zavladal kaos, da migranti zahtevajo prevlado svojega načina življenja, vladajoče stranke in mediji pa jih pri tem podpirajo. Mi, ki smo zbrani v identitarnem gibanju, nasprotujemo temu, da bi nam migranti vsiljevali svojo kulturo in pravila, ter to tudi glasno povemo.

Zato vas zlasti levičarski mediji in civilne organizacije označujejo za rasiste.

Rasisti, nacisti, ksenofobi, to je običajen šopek oznak, ki nam jih prilepijo nasprotniki. Glejte, jaz sem gasilec, ljudem pomagam ne glede na raso, vero, politično prepričanje. Pred nekaj dnevi recimo japonskemu turistu, ki ga je v trgovskem centru obšla slabost. Če bi bil rasist, bi odšel mimo, češ, to ni moja stvar. V GI nimamo problema s tem, če se priseli črnec ali Kitajec ali Turek in se integrira v našo družbo. Motilo pa bi nas, če bi ta priseljenec zahteval, da se naša družba začne podrejati njemu. Da o sistematičnem priseljevanju, zamenjavi populacije, če hočete, niti ne govorimo. Proti temu smo in bomo.

 

Celoten intervju preberite v reviji Demokracija!

nazaj na vrh