Božo Predalič razkril sodelovanje nekaterih novinarjev z JLA tik pred osamosvojitvijo

  • Napisal  Nova24TV.si
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Simbolična fotografija Simbolična fotografija arhiv Demokracije

Najnovejši dokumenti varnostne službe 14. korpusa JLA so razkrili, da so imele jugoslovanske agresorske sile tik pred vojno v vseh večjih medijih svoje agente v medijih, kjer so krojili krivo javno mnenje. Pravo kačje gnezdo je bilo uredništvo Dnevnika, televizije in radia, med izdajalci pa je tudi več urednikov in novinarjev Mladine.

Tajni dokumenti, do katerih se je dokopal dr. Božo Predalič, razkrivajo naravnost šokantne podrobnosti iz osamosvojitvenih časov. Iz dokumentov varnostne službe JLA je namreč razvidno, da je agresorska vojska imela na razpolago ljudi v vseh pomembnih slovenskih medijih, od televizije do dnevnega časopisa, tednikov in na koncu celo radia. To jim je omogočilo, da s tiho propagando spodjedajo idejo slovenske samostojne države.

Ziherl B., Lukančič E., Mihelčič I., Kovač J., Šubic M., Damjani N. iz uredništva Dnevnika, Zoran Medved s TV, Gojko Brvar in Stane Škrabar z Radia, Bojan Bauman z Večera Maribor in Robert Botteri z Mladine so imena izdajalskih novinarjev, ki so v poročilu iz 11. junija 1991, tik pred slovensko osamosvojitvijo, navedeni kot vez do JLA. To so izdajalci, ki so še desetletja pozneje ustvarjali mnenje ter rovarili proti neodvisni in samostojni Sloveniji.

Nekateri med njimi še danes nadaljujejo z izdajstvom, ki so ga začeli takrat. Po informacijah poročila varnostne službe so bile informacije preverjene, tako da glede navedenih imen operativcev ni nobenega dvoma. Prav tako so jugoslovanski obveščevalci izključili možnost dvojnih agentov. Kakor so zapisali, so agenti “bili večkrat preverjeni tudi tekom vojaškega roka /…/ in je zaradi tega verjetnost dvojne igre malo verjetna”.

 

Celoten članek si lahko preberete tu.

nazaj na vrh