Blogerji in influencerji na potovanju v Bruselj – kdo jih je izbral in po katerih kriterijih?

  • Napisal  J. Ž./Nova24TV
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
(foto: facebook) (foto: facebook)

Veliko pozornosti je vzbudila kampanja “Tokrat grem volit”, ki naj bi spodbujala državljane k večji udeležbi na volitvah v Evropski parlament. A v kampanji ne bodo sodelovali strokovnjaki z različnih področij, pač pa razni blogerji oziroma t. i. influencerji, ki so precej priljubljeni na družbenih omrežjih. S slovenskega predstavništva Evropske komisije nam do danes niso sporočili, kako so bili izbrani za sodelovanje pri kampanji, katere del je bila tudi nedavna ekskurzija na stroške davkoplačevalcev v Bruselj. Po fotografijah sodeč so se med obiskom Evropskega parlamenta največ smukali okoli evroposlancev Igorja Šoltesa, Tanje Fajon in Iva Vajgla. 

Evropska komisija je veliko pozornosti vzbudila s svojo kampanjo “Tokrat grem volit”, s katero želi spodbuditi državljane k večji udeležbi na letošnjih volitvah v Evropski parlament. V okviru te so razni t. i. influencerji, kot imenujemo spretne in priljubljene uporabnike družbenih omrežij, obiskali Bruselj, kjer so pozirali z nekaterimi evropskimi poslanci. Sodelujoči so bili komik s Planet TV Jure GodlerUla Furlan, komik Boštjan Gorenc – Pižama, starleta Danica Lovenjak, bloger Roni Kordiš in še nekateri.

Kot že lahko vidite, to niso strokovnjaki, ki bi lahko slovenskim državljanom približali pomembne teme v zvezi z Evropsko unijo in bi lahko pomagali k razpravi o ključnih težavah. Ne le to, vsi so znani po tem, da imajo levičarsko agendo, o nekaterih smo na Nova24TV v preteklosti že poročali. Vprašanja v zvezi z njihovo udeležbo smo poslali tudi na slovensko predstavništvo EK v Sloveniji, a odgovorov tekom tedna še kar nismo prejeli, o tem, kdo jih je izbral za sodelovanje, pa ne ve nič niti evropska poslanka Romana Tomc. Ta je na družbenem omrežju Twitter zapisala, da je skušala predstaviti nekatere izmed tem, s katerimi se ukvarja, kot so otroški dodatki, zaposlovanje mladih ali pranje iranskega denarja v NLB, a za te teme ni bilo zanimanja.

Lovenjakova se redno pojavlja ob Šoltesu, decembra mu je delala reklamo v Petričevem glasilu
Pozornost najprej vzbudi sodelovanje starlete Danice Lovenjak, saj se je ta v zadnjem času že dobro uveljavila kot podpornica Igorja Šoltesa, sicer vnuka Edvarda Kardelja. Kot “novinarka” mu je že novembra delala reklamo v rumeni reviji Suzy, ki sodi v skupino Delo v lasti Stojana Petriča, ustanovnega člana Foruma 21 Milana Kučana. Pogovarjala sta se o lokalno pridelani hrani, kuhanju, glasbi, politiki, konoplji, spregovorila pa sta tudi o nasilju, s katerim naj bi se Šoltes kot novi predsednik društva Beli obroč Slovenije še posebno zavzeto spopadel. Tudi rumena glasila so tako uporabna za odvračanje pozornosti od nekaterih pomembnih tem in oglaševanje posameznih kandidatov. Že konec januarja sta se Lovenjakova in Šoltes zopet srečala, takrat na kulinaričnem dogodku “Slovenija v loncu” na glavni ljubljanski tržnici.

Ula Furlan hčerka vidne Šarčeve navijačice, Pižama pa velik proračunski porabnik
Ni pa Kardeljev vnuk tukaj edini primer tega, kako se moč in vpliv prenašata po krvi. Tudi v medijskem svetu lahko zasledimo sledi nepotizma, še posebej, če se ozremo na javno RTV Slovenija, ki jo financiramo prav vsi slovenski davkoplačevalci. Skoraj ni nikogar, ki ne bi poznal “prve dame” javne hiše RTV SLO Miše Molk, saj ta zaradi svojega dolgoletnega pojavljanja na zaslonih velja za pravi fikus na RTV Slovenija, tik pred novim letom pa je vzbudila pozornost, ko pred kamerami kar ni mogla prehvaliti Marjana Šarca, izbire urednikov in novinarjev RTV Slovenija za ime leta. Seveda je poskrbela za zadostitev novinarskih apetitov svoje hčerke Ule Furlan, ki je svoj čas vodila oddajo Nedeljsko popoldne z Ulo, leta 2014 pa ji je bilo zaupano vodenje Eme. Ni kaj, “zagotovo” je takšne priložnosti dobiva povsem “naključno”. Pomenljivo je ob tem omeniti, da je tudi Boštjan Gorenc Pižama dobro zaslužil na račun države, nedavno je na primer krčevito branil bralno značko. Odgovor, zakaj, je bil kmalu jasen. Pižama namreč za promocijo bralne značke na eni osnovni šoli zasluži tudi do 400 evrov in več. Dve osnovni šoli, pet dni v tednu. Zneski v enem mesecu kaj hitro narastejo tudi do 10.000 evrov.

Roni Kordiš spada med bolj radikalne slovenske levičarje!
A če ste že mislili, da sta Lovenjakova in Furlanova edini nenavadni izbiri EK, pa je naravnost nezaslišana izbira Kordiša, saj je v preteklosti že vzbujal pozornost s svojimi skrajno levičarskimi zamislimi in celo z nestrpnostjo. Nedavno je tako s svojim skrajno nestrpnim zapisom na blogu Had v prazničnem času vzbudil pozornost, ko je uvodoma “precedniku” Borutu Pahorju očital, da skuša biti s postavitvijo jaslic všečen, opozoril pa je na 7. člen slovenske ustave, ki govori, da so država in verske skupnosti ločene ter da je njihovo delovanje svobodno. Tega “precednik” po njegovem mnenju naj ne bi razumel, prav tako pa se je v svojem zapisu spraševal, ali bo v primeru prejetja daril drugih verskih skupnosti tudi ta razstavil v predsedniški palači in bo ta posledično postala zbirališče verskih predmetov. Ob tem je jasno izrazil željo, da jaslice ostanejo skrite po domovih, prav tako pa bi se mu zdelo sporno, če bi v pisarni katerega izmed državnih uradnikov viselo razpelo – kot da smo še vedno v komunizmu, smo se takrat spraševali na Nova24TV. Gre sicer za nekdanjega vidnega politika v stranki Zares Gregorja Golobiča. Nedavno smo poročali, da je Kordiš nekaj časa napol prikrito delal v časopisni hiši Delo, kjer je pisal za prilogo Svet kapitala.

J. Ž./Nova24TV

nazaj na vrh