Anton Peinkiher še enkrat več dobil po prstih: sodišče zavrnilo njegovo tožbo zoper Demokracijo in urednika Jožeta Biščaka

  • Napisal  Janja Strah
  • Comments:DISQUS_COMMENTS
Okrajno sodišče v Ljubljani je zavrnilo tožbo razvpitega Antona Peinkiherja zoper revijo Demokracija. Foto: Demokracija Okrajno sodišče v Ljubljani je zavrnilo tožbo razvpitega Antona Peinkiherja zoper revijo Demokracija. Foto: Demokracija

Okrajno sodišče v Ljubljani je zavrnilo tožbo Antona Peinkiherja zoper revijo Demokracija in odgovornega urednika Jožeta Biščaka zaradi članka z naslovom Poglejte, kdo se oglaša: Uslužbenec globoke države Peinkiher - tokrat z lažmi in žaljivkami nad dr. Milka Noviča! (TUKAJ).

Konec aprila smo na portalu Demokracije objavili članek z naslovom Poglejte, kdo se oglaša: Uslužbenec globoke države Peinkiher - tokrat z lažmi in žaljivkami nad dr. Milka Noviča!

V njem smo med drugim omenili Antona Peinkiherja, ki je na družbenem omrežju zapisal: »Novič je bil pravnomočno obsojen morilec Jamnika in potem se najde sodnik Radonjić, ki priredi rekonstrukcijo poteka odhoda Noviča na kraj umora in vnaprej oprosti morilca. Da bi prikril svoje pristransko sojenje, si izmisli nedokazane pritiske. Uboga država, v kateri sodi Radonjić.«

Dodali smo, da je bil Peinkiher velik nasprotnik osamosvojitve Slovenije in citirali generala Toneta Krkoviča, češ da je Peinkiher človek, ki je pripadal napadalski strani ter JLA, ki naj bi jo kasneje fizično zapustil, vendar je očitno ni nikoli v resnici zapustil, danes pa igra njenega advokata. Takrat je bil v kontraobveščevalni službi te armade, ki je najbolj skrajno spodkopavala temelje slovenske osamosvojitve.

Peinkiher nam je poslal zahtevo za objavo popravka, kar je uredništvo tudi storilo in njegov zapis objavilo pod člankom. Kljub temu je Peinkiher vložil tožbo, v kateri je trdil, da popravka nismo objavili. A Okrajno sodišče v Ljubljani ni zaradi tega zavrnilo tožbo. Sodišče je namreč ugotovilo, da je Peinkiher pomešal medije: zahteval je objavo popravka v tedniku Demokracija, ne pa na portalu www.demokracija.si, kjer je bil članek objavljen. »Tudi v tožbi je tožnik toženca označil kot odgovornega urednika Tednika Demokracija, ne elektronskega medija, v katerem je bil članek objavljen,« je zapisalo sodišče.

Sodba še ni pravnomočna.

nazaj na vrh